• Astrid Valen-Utvik

Home and Cottage, et stjerneeksempel?


Ettersom jeg har skrevet såpass mye om Home and Cottage helt fra de startet opp, tar jeg rett og slett nevningen av ‘Astrid’ i teksten direkte til meg. En evt annen Astrid i bloggverden kan ta opp konkurransen med meg direkte, gloves are on 🙂

Når det er sagt; Dette er strålende markedsarbeid og jeg synes absolutt at flere bedrifter burde gjort som Home and Cottage. Bruk sosiale medier for det det er verdt. Innhent informasjon, plukk opp kjøpssignaler, rydd vekk kritikk og frustrasjon på en enkel og bra måte – og snakk med kundene deres! Jeg synes rett og slett det er pussig at ikke flere bedrifter googler navnet sitt for å finne ut hva kundene deres synes om dem. Bruke Facebook sånn som TINE gjør med Litago. Bruk Twitter som Komplett.no gjør for å finne kundetilbakemeldinger eller finn blogger som skriver om bedriften din og kommuniser direkte med bloggeren. Velg den ene eller alle, men la oss kommunisere med dere.

Forbrukere liker å bli hørt, liker å bli sett – så la oss få en mulig til å kommunisere!

—-

Nå som jeg har fått sagt mitt ang det, så tror jeg at jeg må ta en nærmere titt på den katalogen fra Home and Cottage. Det ryktes om 20% på alt av møbler og utemøbler, noe som passer oss bra som ikke har noen utemøbler så langt. I tillegg til at Home and Cottage har flinke folk i markedsavdelingen sin, så har de jaggu fått flinke folk i butikkene også! Ettersom vi har flyttet fra Oslo til Nesodden, har vi også flyttet fra H&C Alnabru til H&C Vinterbro og vi var ganske spente på det, faktisk. Vi trivdes etterhvert godt på Alnabru og liker butikken der godt, men nå ser det rett og slett ut til at vi trives minst like godt på Vinterbro. Flinke folk, gir oss en god deal på våre ‘storinnkjøp’ og butikken blir stadig ryddigere og mer oversiktlig. Veldig inspirerende!

Jada, det blir nok en tur dit i dag også og jeg gleder meg!

0 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle